معرفی همکاران امور اداری موسسه
mohebi.jpg

مهندس فرخ محبی

رییس امور اداری موسسه

       

همکاران اموراداری

 

  طیبه مسعودی نیا سعید احراری ناهیده حسنی مژگان جعفری
  معاون امور اداری مسئول دبیرخانه مسئول حضور وغیاب کارشناس تشکیلات و روشها
  هما پورحسینی هادی یوسفی   سما پورقدیمی
  مسئول کارگزینی دبیرخانه و بایگان   کارشناس اموربازنشستگی
    رضا قمری اسکویی  محمدرضا عبدالهی بصیر  
    نامه رسان مسئول انبار  
         

 


شرح وظایف

مسئول دبیرخانه

  • ثبت و شماره‌گذاری کلیه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه ها و... صادره و وارده بصورت سازمان یافته و استاندارد
  • راهبری اتوماسیون اداری و ایجاد و حذف کاربران و ایجاد امضا مسئولین
  • آموزش اتوماسیون اداری به کلیه پرسنل
  • اطلاع رسانی مکاتبات و اطلاعیه ­ها  به کلیه واحدهای موسسه
  • ارسال نامه ­های صادره به خارج از موسسه با هماهنگی اداره پست
  • کاربری سامانه سیماد و دریافت و ارسال نامه­ها از طریق سامانه پیام دوست
  • تشکیل و نگهداری پرونده ­های اداری جاری و راکد و ارائه آن به مراجع ذیصلاح طبق درخواست
  • تفکیک و توزیع و ارسال نامه‌ها، بخشنامه‌ها و غیره حسب ارجاعات و ضوابط اداری
  • پیگیری مکاتبات تا حصول نتیجه نهایی با هماهنگی مسئولین و واحدهای مربوطه
  • ارسال پرونده ها و مستندات درخواست شده  از/ به  واحدهای مربوط
  • بازبینی و کنترل کامل کلیه مدارک و مستندات دریافتی و ارسالی در صورت نیاز
  •  استخراج و ارایه گزارش از مکاتبات وارده / صادره  و وضعیت آنها به تفکیک واحدهای مختلف سازمانی و ارایه به مسئولین مربوطه
  • همکاری و مشارکت در درج عناوین دستگاهها و ارگانهای طرف مکاتبات در اتوماسیون اداری
  • مدیریت خدمات تکثیر اسناد، مدارک، مکاتبات و گزارش­ها
  • نظارت بر انجام کلیه امور بایگانی
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق.

مسئول بایگانی

  • حفظ، نگهداري و فهرست بندی کلیه نامه ها، اوراق، پرونده‌ها، بخشنامه ها، اسناد و مدارك و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بايگاني.
  • پيوست كردن پرونده ­ها يا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور.
  • تحويل پرونده­ هاي مخدومه به بايگاني راكد با اجازه مقام مافوق.
  • ساماندهی بایگانی و معدوم نمودن سوابق پس از پایان دوره نگهداری طبق ضوابط
  • ثبت، طبقه بندي، كد گذاري و بايگاني کلیه مدارک، مستندات، مکاتبات و پرونده های جاری و راکد طبق دستور العمل­هاي مربوط.
  • تشكيل پرونده جهت پرسنل جديد الورود.
  • بايگاني مدارک مربوط به مرخصي ­ها، استعلاجي­ ها، گواهي آموزشي كاركنان و مرخصي ساليانه پرسنلي و ارزشيابي ساليانه كاركنان
  • اعلام وصول پرونده­ هاي پرسنلي كه از ساير واحدها به مركز ارسال مي گردد.
  • تهيه گزارشات مورد لزوم جهت ارائه به مقام ما فوق.
  • برگ شماري و لاك و مهر نمودن پرونده هايي كه به ساير واحدها ارسال مي­گردد و پيگيري وصول پرونده.
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق.

 

مسئول حضور و غیاب

  • نظارت بر ثبت مرخصی روزانه و ساعتی(استحقاقی_ استعلاجی) کلیه پرسنل اداری و اعضاء هیئت علمی
  • نظارت بر ثبت ماموریت روزانه کلیه پرسنل
  • صدور نامه قطع حقوق پرسنل قراردادی و اعضاء هیئت علمی پیمانی در زمان مرخصی زایمان و استعلاجی بیش از حد مجاز به امور مالی
  • صدور مرخصی زایمان و استعلاجی پرسنل(رسمی- پیمان و قراردادی) و اعضاء هیئت علمی
  • ارسال گواهی پزشکی استعلاجی پرسنل پیمانی و رسمی و اعضاء هیئت علمی رسمی جهت تایید پزشک معتمد
  • صدور نامه بازخرید مرخصی های بازنشستگی پرسنل رسمی و اعضاء هئیت علمی به امور مالی
  • صدور برگه ذخیره مرخصی هر ساله پرسنل رسمی، پیمانی و اعضاء هئیت علمی رسمی و پیمانی
  • ارسال برگه مانده مرخصی سالانه کلیه پرسنل به واحدهای مربوطه
  • اعلام شروع به کار کلیه پرسنل و اعضاء هئیت علمی بعد از مرخصی زایمان و استعلاجی به امور مالی
  • اعلام مانده ذخیره مرخصی پرسنل رسمی و پیمانی قبل از موعد بازنشستگی
  • لغو حکم مرخصی پرسنلی که کلیه مرخصی های آنها بازخرید می شود(تاییدیه از طرف شورای اداری و مالی)
  • نامه اخطار به پرسنل قراردادی و خوشنام که مازاد سی روز مرخصی استفاده کرده اند
  • حکم مرخصی استحقاقی بازنشستگی پرسنل رسمی
  • ثبت مشخصات پرسنل جدیدالورود در سیستم حضور و غیاب
  • اسکن چهره پرسنل جهت ساعتهای چهره نگار
  • همکاری با واحدکارگزینی و واحد بازنشستگان در انجام امور محوله
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام سایر امور محوله از طرف مسئول مافوق.

 

مسئول کارگزینی

  • نظارت بر تشکیل پرونده و ثبت کلیه اطلاعات پرسنلی مورد نیاز کارکنان در سیستم کارگزینی.
  • کنترل و تکمیل مدارک اولیه پرسنلی جهت نگهداری در پرونده.
  • تنظیم احکام پرسنل جدید الاستخدام و تمدید قرارداد با سایر پرسنل قبل از انقضاء مدت قرارداد قبلی، پس از اخذ مجوزهای لازم و تائید مدیر اموراداری و پیگیری تا زمان امضاء قرارداد در اسرع وقت.
  • پیگیری رفع نواقص مدارک پرسنلی از کارکنان تا زمان رفع نقص.
  • اعلام شروع بکار یا خاتمه کار کارکنان به حراست و امور مالی و سایر مبادی ذینفع در اسرع وقت.
  • نظارت بر صدور برگه های مرخصی مدت دار جهت کارکنان پس از انجام کنترل های لازم برابر آئین نامه های مربوطه.
  • کنترل حضور و غیاب کارکنان و پیگیری نواقص ثبت ورود و خروج در سیستم حضور و غیاب تا زمان تعیین تکلیف نهایی و ثبت موارد در سیستم.
  • تهیه کلیه گزارشات مورد نیاز مقام مافوق از سیستم حضور و غیاب و سیستم پرسنلی.
  • نظارت بر تهیه پیش نویس کلیه مکاتبات مرتبط با کارکنان پس از تکمیل مدارک و مستندات مرتبط جهت ارائه به مدیر اموراداری.
  • نظارت بر تهیه و تحویل کلیه معرفی نامه­ ها و سایر مکاتبات پرسنلی مجاز، به پرسنل ذیربط.
  • ابلاغ کلیه دستور العمل­ها و اطلاعیه­های مرتبط با کارکنان و اطمینان از اطلاع کلیه افراد ذینفع از مفاد آنها به نحو مقتضی.
  • نظارت مستمر بر حسن اجرای بخشنامه ها و رویه های پرسنلی و اعلام بموقع محدودیتها و موانعی که موجب عدم اجرای صحیح آنها می گردد به مدیر اموراداری.
  • انجام هماهنگی های لازم با کارکنان به منظور برگزاری جلسات عمومی و خاص اعلام شده از سوی مدیر اموراداری.
  • نظارت بر تهیه و تکمیل فرم­های تسویه حساب کارکنانی که با موسسه قطع همکاری نموده اند و پیگیری تکمیل آنها تا زمان ارائه به امور مالی.
  • دقت و مراقبت مستمر در نگهداری اسناد و مدارک و مکاتبات پرسنلی با رعایت اصل محرمانه بودن کلیه اطلاعات پرسنلی
  • نظارت بر بایگانی کلیه مکاتبات و مدارک پرسنلی در پرونده پرسنل ذیربط یا سایر پرونده ها طبق مقررات.
  • اعلام ورود کارکنان جدیدالاستخدام و افراد تحت تکفل آنها و اعلام خروج پرسنلی که قطع همکاری نموده اند به اداره امور مالی.
  • انجام امور پرسنلی شامل صدور ابلاغ های تشویق، انتصاب، تعیین محل خدمت و ابلاغ عضویت معرفی نامه ها و صدور گواهی خدمت طبق قوانین و مجوزهای لازم
  • همفکری برای پیش بینی نیازهای پرسنلی و استخدامی موسسه
  • مشارکت در تهیه و تدوین و ابلاغ بخشنامه­ ها و آیین نامه­ ها و دستورالعمل­های اجرایی
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام ساير امور محوله طبق نظر مافوق.

کارگزین

  • مطالعه و بررسی قوانین، مقررات، آیین نامه­ ها و بخشنامه­ های مربوط به رشته شغلی
  • بررسی مدارک و مستندات پرسنلی کارکنان و بازنشستگان بر اساس پرونده پرسنلی آنان
  • بارگذاری اطلاعات درخواستی، گرفتن شماره مستخدم، تغییر وضعیت استخدامی و ایثارگری پرسنل در سامانه کارمند ایران با زیر مجموعه­ های سامانه پاکنا، استخدام و به کارگیری، سینا و ساختار
  • تهیه و تنظیم برگ خلاصه سوابق خدمتی کارکنان
  • تهیه پیش نویس کلیه مکاتبات مرتبط با کارکنان پس از تکمیل مدارک و مستندات مرتبط جهت ارائه به مدیر اموراداری.
  • تهیه و تحویل کلیه معرفی نامه ها و سایر مکاتبات پرسنلی مجاز، به پرسنل ذیربط
  • صدور احکام پرسنلی از قبیل انتقال، ماموریت، مرخصی­ ها، افزایش حقوق و فوق العاده­ ها، ارتقا گروه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
  • تهیه و تکمیل فرم های تسویه حساب کارکنانی که با موسسه قطع همکاری نموده اند و پیگیری تکمیل آنها تا زمان ارائه به امور مالی.
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام ساير امور محوله طبق نظر مافوق.

 

امور بازنشستگی

  • بررسی سوابق خدمتی کارکنان از نظر بازنشستگی
  • استعلام سوابق خدمت بازنشستگی کارکنان از سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها
  • ارائه فهرست اسامی کارکنان حائز شرایط بازنشستگی
  • صدور ابلاغ و برقراری حقوق بازنشستگان
  • برقراری حقوق وراث قانونی شاغلین و بازنشستگان متوفی (وظیفه بگیران)
  • استرداد کسور بازنشستگی (در نتیجه صدور حکم اخراج، استعفاء و بازخرید)
  • انتقال کسور بازنشستگی بین صندوق‌های بیمه
  • محاسبه بدهی حق سنوات غیر رسمی شاغلین
  • اصلاح و اعمال تغییرات در حقوق بازنشستگان
  •  انجام مکاتبات مالی بازنشستگان
  • مکاتبه با صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام ساير امور محوله طبق نظر مافوق.

 

نامه رسان

  • دریافت نامه ­ها، نشریات،‌ پرونده ­ها، احکام، دعوت نامه ­ها،‌ روزنامه ­ها، کتب، جزوات، امانات و توزیع آنها بین افراد واحدها ی مختلف و اخذ رسید در صورت لزوم
  • ارسال محموله­ها، نامه­ ها و امانات از طریق شرکت پست
  • ثبت مشخصات نامه­ ها ، نشریات وارده در دفاتر مربوط و تحویل آنها
  • تحویل گرفتن انواع نامه­ ها، مدارک و احکام محرمانه و توزیع آن طبق دستورالعمل ها
  • حمل و توزیع انواع محموله­ ها، مکاتبات و مدارک در خارج از محل کار با وسیله نقلیه اداری
  • گزارش کامل موارد تحویل شده به واحد مربوط
  • مراقبت در جهت حفظ سوابق محرمانه در حدود وظایف
  • تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب
  • انجام ساير امور محوله طبق نظر مافوق.

 

مسئول انبار

  • تحويل گرفتن اجناس خريداري شده و مورد نياز موسسه پس از مطابقت با اسناد و مدارك خريد
  • صدور قبض انبار يا برگ رسيد جنس به انبار پس از تحويل گرفتن كالا
  • ثبت مشخصات و تعداد اجناس وارده و صادره در دفاتر و كارت هاي انبار
  • صدرو حواله انبار هنگام تحويل دادن كالا
  • صدور حواله مرجوعي، برگشت از خريد و ساير فرم­هاي مشابه
  • مراقبت و نگهداري كالاهای موجود در انبار، از سرقت، صدمه، حادثه و غيره
  • صدور برگ درخواست خريد عمده كالا (شارژ انبار) در صورت لزوم
  • طبقه بندي، تنظيم و كدگذاري كالا و اجناس
  • ارائه گزارشات لازم به مقامات ذيربط
  • بايگاني اسناد و مدارك مربوط به انبار و تهيه كارت براي هر يك از اقلام انبار
  • شماره گذاري اموال و تحويل آنها به پرسنل
  • نگهداري، ليست برداري و آمار گيري اموال موجود در واحد زيرمجموعه

6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0